ATC/ POCKET LETTER

fredag 14. februar 2014

Valentines

Jeg er så heldig at jeg har en fantastisk mann jeg har delt mitt liv sammen med i over 18 år.
Det er så godt at man kan si
"jeg elsker deg"
til noen, og virkelig mene det dypt i hjertet.
 
 
Da min kjære kom hjem i dag hadde han et lekent blikk som fortalte at nå hadde han funnet på noe spesielt. Det er noe med det lekne og barnslige blikket som ikke klarer å holde hemmeligheter. Jeg fikk en nydelig bukett med roser. Jeg vet at han setter ekstra pris på å gi meg det, i og med at jeg ikke forventer det. Jeg stråler opp som sola, og jeg hadde jo helt glemt hvilken dag det var i dag.
 
Jeg ble ferdig med hans ull- lester i dag. Det hører med til historien at jeg liker godt å strikke lester med mønster, men at han ville ha mørkegrå lester som han kan bruke på jobb uten å være redd for å ødelegge det fine mønsteret jeg har brukt så lang tid på. Det er rart at det skal føles ut som en evighet å strikke i str. 47 når man er vant til str. 41.
 
Jeg har ett annet prosjekt gående, en kofte med Marius mønster. Men min kjæreste er en stor mann. Han kommer fra en familie med skyskrapere og er langt fra en type som  kommer inn i S eller M. Alle hans brødre ligger tett opp mot 2 meter i høyden, så det tar sin tid å strikke en slik kofte, men jeg har bare armene igjen.....JIPPI

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar