ATC/ POCKET LETTER

lørdag 15. februar 2014

Art journal

Jeg har vært veldig kreativ de siste dagene og har startet en ny art journal. Jeg finner mye inspirasjon på youtube.com og jeg kom over denne filmen hvor personen hadde stablet tekopper oppå hverandre. Og der stopper likheten mellom hennes og min art journal. Denne handler  om lykkefølelsen jeg har over min oppvaskmaskin. Den er ikke ferdig enda, men jeg ville vise frem min stil. Jeg er veldig inspirert av Van Gogh når jeg maler. Jeg har benyttet meg av monografikk på denne. Jeg er litt usikker på hvor veien går videre på denne, men det vil tiden vise. jeg må jobbe mer med den frustrerte jenta nede på venstre side.
 

 Forsiden på min journal har jeg pyntet med aluminium og papir med litt mønster i seg. Så har jeg malt og lekt meg masse for å skape en spennende effekt.
 
Når man skal lage enslik bok med egne kunstverk er det for meg moro med stensiler og hvorfor bruke masse penger på slike når man kan lage dem selv?
Denne er laget av en slik plastmappe til å oppbevare A4 ark i. Ikke det flotteste arbeidet med skalpellen, men det er slike skjevheter som gjør stensilen unik.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar