ATC/ POCKET LETTER

tirsdag 11. februar 2014

Kurv til sminken

Tok du for mye Møllers tran eller ble du bare for ivrig?
Så her satt jeg med masse ferdigrulla avispapir, og la oss si det slik: Disse rullene frista like mye som småpenger som brenner hull i lommen. Jeg synes vinduet på badet fortjente enda en kurv, og denne gangen var det sminken sin tur, til å bli beæret med sin egen kurv.
 
Denne kurven ble dekorert mer enn den andre kurven jeg lagde her om dagen.
Denne rosetten laget jeg ved at jeg rullet flatnet papirhylser rundt en malerpensel. Jeg pyntet den ytterligere ved å presse en perle i midten.

 På den øverste kanten av kurven bant jeg fast en rekke store sirkler. Disse ble laget ved at jeg surret hylsene rundt en liten flaske.
Her er det ferdige resultatet med en tøypose inni.



2 kommentarer: