ATC/ POCKET LETTER

søndag 5. februar 2017

Scrappetreff


Denne helgen (3.- 5. Februar) har jeg vært på årets første scrappetreff. Jeg har fått lager masse spennende denne helgen.

Det var 4 utfordringer, pluss at det er flere timesutfordringer jeg har vært med på.

Dette er en liten treff tag som jeg lagde 3 stykker av og gav til de som satt rundt meg på treffet.

Den første oppgaven var å lage et lollipop kort etter en utlevert skisse.


Oppgave 2 var et steampunk prosjekt med blonder og bling.  Her hadde vi er bilde vi skulle la oss inspireres av.

 
Jeg valgte å lage en tag.

 
Jeg lagde også et posekort.

Til oppgave 3 fikk vi utlevet en mal på ei  tåteflaske som vi skulle pynte etter noen krav. Prosjektet måtte inneholde et stempel fra North Star Design og metall fra Korthobby.

Forsiden ble pyntet slik. Kortet er tiltenkt ei lita tulle som heter Sofie.

 
Jeg valgte å pynte enkelt inni kortet. 

I forbindelse med oppgave 4 fikk vi et bilde av ei lilla rose som vi skulle bruke på prosjektet.


Timesutfordringer
Krav til dette prosjektet var at fargen lilla skulle være fremtredende og at det skulle brukes metalpynt 

Jeg laget en stjerneboks. Det er en oriogamiboks som man ikke tar alle verdens med tid å brette, men som kan bli kjempe lekker når man pyntet den og lager lokk på den.

For en stund siden fikk jeg en tråsnelle i gave, og jeg har lurt lenge på hvordan jeg skulle få brukt den på en fornuftig måte. EUREKA!

Den neste timesutfordringen jeg ble med på hadde  2 kriterier. Fargen rød og hjerte. Dette passer jo fint nå som vi nærmer oss valentinsdagen. 


Jeg var også med på kurs denne helgen. Her lagde jeg et steampunk kort. 

Dette er på ingen måte et flatt kort. Her er det lag på lag med papir og tannhjul.
Det ble også brukt slik rustmaling. Det gav tannhjulene en kjempe spennende overflate og struktur.

Innsiden av kortet.

I tillegg til alle disse prosjektene laget jeg også to LOer OG en PL side. 

Jeg fikk også tid til et søtt rosa kort sånn på tampen.
Her er forsiden på kortet med en tag som stikker inn under bildet.

Her er taggen tatt bort.

Jeg laget en pengelomme inne i kortet.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar