ATC/ POCKET LETTER

tirsdag 28. februar 2017

Den siste tids lykkepiller

Jeg synes jeg har vært svært så produktiv den siste tiden. Det har blitt 5 kort og en flosshatt, men det sistnevnte får et eget blogg innlegg. Det å lage kort for meg er terapi, det gir meg en sinnsro jeg kun finner sammen med en annen person i livet mitt. Ja, han er min lykkepille❤


For 3 år siden sto jeg midt i det som den gangen føltes ut som mitt livs verste øyeblikk. I nesten 19 år hadde jeg delt livet med en mann, og plutselig sto jeg alene. Alene uten min beste venn ved min side.
Jeg lever under den formening, at din samboer ikke bare skal være din elsker og kjærest, men også din beste venn. Han er jo den man trossalt deler dagliglivet med. For over ett år siden fant jeg ham. Han gav meg igjen gleden over å kunne være kreativ. Jeg fikk til og med skape om det største gjesterommet i huset til mitt hobbyrom. Jeg føler meg som verdens mest heldige jente.


Noe av det jeg synes er veldig morsomt er å lage egne blomster. Og jeg synes jo ikke at de skal bli liggende ubrukte, så da lagde jeg dette kortet.


Det er den brune blomsten med bling
i senter jeg har laget selv.
 
For noen dager siden kjøpte jeg meg flere tusjer. Jeg er veldig glad i promarkers og fant ut at det var på tide og gi meg selv den "gaven" det er å kjøpe noen flere farger. Så er det jo slik med alt annet at man må jo bare prøve dem og slik kom dette kortet i havn.


Er det noe vi scrappere vet, så er det at det finnes hundrevis av grupper på facebook hvor man kan dele denne fine hobbyen med andre likesinnede. Dette kortet ble til ved at jeg fikk en kortpakke fra en av medlemmene som jeg skulle skape et kort ut i fra. Det er alltid morsomt å se hvilken utfordring man får sendt sin vei.




Jeg øver meg på å lage litt mer maskuline kort. Man vil jo alltids trenge kort til en mann. Det blir jo helt feil å finne frem det rosa kortene med den søte lille jenta på.


Dette kortet kan du se en flipagramvidio av på min instagramkonto. Legg meg gjerne til som venn der. Jeg heter kinategn.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar