ATC/ POCKET LETTER

tirsdag 22. november 2016

Julekort 2016, del 1

Når man har en hobby som heter scrapping, er det en ting som er sikkert, og det er at det blir laget julekort til familie og venner. Jeg er ikke ferdig enda, men dette er de kortene jeg har laget allerede.

Det første kortet er en enkel bretteteknikk hvor diesene ligger plant oppe på hverandre.





 kort nr.2 er mer intrikat og holdes sammen med en magnet på den første forsiden før man bretter opp kortet og kan se innsiden.


Her har jeg brukt dies og fake snø som skaper en krans rundt jenta på bildet.

 
Dette er kortets andre forside. på høyre side kan man se at jeg har brettet til side sirkelen som skaper den første forsiden.

Når man bretter opp kortet er dette siden. Rammen på koret består av et normalt 6x6 inch kort.

Dette kortet var veldig morsomt å lage. Det er ikke en mal jeg har funnet noe sted.


 Kort nr. 3 er et typisk lag på lag kort med masse forskjellige lag.




 Kort nr. 4 og 5 er enkle kort.


































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar