ATC/ POCKET LETTER

torsdag 10. november 2016

Rammekort


 Jeg prøver å bli flinkere til å vise frem alle de tingene jeg lager. Derfor skal jeg nå vise frem ulike kort jeg har laget den siste tiden. Jeg starter med rammekort, som er kjempe morsomt å lage. Det finnes masse forskjellige opplæringstråder på diverse blogger rundt om kring, men jeg liker best den som har en ekstra liten eske inni fordypningen.

 
Her har jeg pyntet med bilde av ei fyldig ballerina, inni rammen. På utsiden har jeg fargelagt et Magnoliastempel, ellers har jeg brukt masse stæsh og dilldall jeg har lurt lenge på hvordan jeg skulle få brukt.
 
kortet ble pyntet enkelt på innsiden, men jeg synes det er viktig at man har plass til å skrive en liten hilsen selv også.

På denne rammekortet har jeg også brukt sparkel for å dekorere rammen.
 
Og en enkel dekorasjon innvendig.
Nedenfor følger 2 litt mer fargerike eksemplarer av denne typen kort.
Dette er på havets bunn.
Her har jeg benyttet meg av crazy cats og bird crazy stemplene.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar