ATC/ POCKET LETTER

mandag 17. mars 2014

dødningehoder

Dette blogginnlegget skrev jeg før jeg dro til Spania, men det ble aldri publisert før jeg dro. Woops!

Om 8 timer kan jeg endelig få sleiket litt etterlengta sol. Man kan si mye rart om vinteren i Norge, men at det ikke gir nok D-vitamin skal være sikkert.

Jeg får en uke i Spania og det skal bli godt.

I og med at jeg skal starte min reise på slike ugudelige tider kunne jeg lik så godt ta en våkenatt og sove på flyet. Jeg har riktig nok med meg en bok, men den kan man jo lese på stranden også.

Jeg har fått ferdig et lestepar i natt. Det består av forskjellige dødninghoder. Jeg synes det er veldig moro å strikke lester med mønster. Det gir meg mer glede og utfordring enn å strikke ensfarga.

Liker du det du ser og kunne tenke deg ett par lester med mønster tar jeg fra 150-200 kr. for ett par.
Dette er avhengig av størrelse og hvor dyrt garnet blir. Det er ikke alltid man finner ull på salg dessverre.


Helt til høyre kan du se at jeg til og med har strikket et stort hode på helen. Tåen består av tangenter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar