ATC/ POCKET LETTER

fredag 28. mars 2014

Jeg fant, jeg fant sa Askeladden

Og hva var det jeg fant? Så gnien som jeg er på pengene min, så elsker den nøkterne siden av meg slike tilbud som jeg ramlet over på Havaristen i dag.
Store poser med masse innhold var hva jeg ramlet over. Når en slik pose koster bare 98 kroner klarte jeg ikke å gå forbi dette. Selv om det ikke ser slik ut på min blogg, så er det scrapping som er min største lidenskap. Problemet er ofte at det er bilder av barn på mine LOer og vips kan jeg ikke dele sidene.
Dette er innholdet i pose 1 og her var det ikke mindre enn 23 ark + masse annet morsomt snacks.
 
Her er innholdet i pose 2: Masse rubons og bånd. Her fulgte det til og med stanseverktøy.

Dette er de to jeg kjøpte meg, men det var flere forskjellige pakker og velge mellom. så om du ikke bor så alt for langt fra ytre Enebakk bør du virkelig ta deg en tur innom Havaristen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar