ATC/ POCKET LETTER

onsdag 14. mai 2014

Her om dagen satt jeg og droddlet på et møtested for beboerne her i området. Resultatet ble et portrett av en av de andre gjestene.

 Det hører med til historien at han ble så fornøyd at han til og med har brukt denne tegningen som profilbilde på sin facebook konto. Hadde jeg visst dette ville jeg ha kanskje gjort meg mer flid.

Tegning for meg er en fin måte å få tiden til å gå, samtidlig som jeg er kreativ.











Resultatet av denne droddlingen er at jeg fikk en bestilling på et portrett til ei som skulle hedres.


Sammen med portrettet lagde jeg et kort. Bestillingen var på rosa kort.

2 kommentarer:

  1. Visste ikke at du kunne å tegne portretter, men har funnet ut det nå hehe :) Jeg får ikke til å tegne slik uansett hvor mye jeg prøver, strøk forresten på tegning når jeg gikk tegning form og farge eller hva det het det grunnkurs linjen for en del år siden hehe.

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig glad i å tegne og spesielt portretter og menneskekroppen.

    SvarSlett