ATC/ POCKET LETTER

tirsdag 22. november 2016

Rosa kort

Jeg er 41 år og enda ikke kommet over fargen rosa. Jeg føler meg ikke barnslig når jeg innrømmer at jeg blir helt i ekstase når jeg finner noe i rosa. Det kan være alt fra klær til verktøy og selvfølgelig hobbyartikler. Jeg lager ikke veldig mye rosa kort, men når jeg først gjør det, så er det en farge jeg storkoser meg med. Jeg er da trossalt jente, og heldigvis ikke mettet av fargen rosa.

Hvor mange kvinner er det ikke som føler det slik?
Jeg skal være den første til å innrømme at JA! det føles virkelig slik ut av og til.

 Dette var et kort det var virkelig utfordrende å lage. En ting er all denne tyllen, men originamibrettingen av korsettet gav meg også masse hodebry. Det ligger masse flotte videoer på youtube på forskjellige korsetter.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar