ATC/ POCKET LETTER

mandag 10. februar 2014

En kurv blir til

Jeg var i Oslo på onsdag og tror du jamme meg ikke det sto en kar og ga ut aftenposten gratis i Karl Johans gate. Gratis papir kaster jeg meg over, men å stå der å skravle og bli pusha på et abonnement, nei det gjør jeg dog ikke.
Kanskje litt dårlig gjort av meg å ta avisen, når jeg viste hva den skulle bli.
For det utrente øye ser nok dette ut som rene kaoset, men resultatet blir jo i det minste bra.
 
Etter at jeg har vevd ferdig boksen blir den grunnet med en blanding av Lim, hvitmaling og vann. Etter dette får den sin farge. Jeg syr også en pose som er stor nok til at jeg kan brette den over kanten. 

Planen for denne kurven er at den skal oppbevare mine strikker, spenner, bøyler. Med andre ord mine hår ting.
 
 
For de av dere som synes dette var en morsom ide og som gjerne vil gjøre et forsøk på dette selv, så ligger det mange Youtube filmer hvor man enkelt kan lære seg dette. Bilder sier mer en tusen ord. Søk på: paper weaving tutorial, så kommer det opp masse fine filmer.


1 kommentar: